Děláme vše pro to, abyste byli s naším zbožím i službami spokojeni.

Přesto se může stát, že se zboží poškodí cestou, nebo se vám nebude líbit anebo uděláme my nějakou chybu.

V tom případě nás neprodleně kontaktujte buď prostřednictvím on-line reklamačního formuláře níže, nebo si stáhněte formulář ve formátu pdf zde a vyplněný nám jej zašlete na email adresu: caneapraha@canea.cz

 !Viditelně poškozené krabice nepřebírejte a zásilku reklamujte ihned přímo u dopravce!

Jak zboží vrátit?

1) Poškozené zboží, nebo to, které si přejete vrátit, pečlivě zabalte, přiložte reklamační formulář (ke stažení zde) a pošlete zpět na adresu:

Canea Praha

Františka Vítězslava Veselého (areál Pragorent)

190 00, Praha 9 – Horní Počernice

2) Nebo vratnou zásilku vyzvedne kurýr při doručení vaší další objednávky. Tuto službu poskytuje pouze dopravce GLS, proto není možné v tomto případě volit jiný druh dopravy.

Tento způsob vrácení zboží je pro vás zdarma, ale je nezbytné se s námi předem domluvit, abychom službu u dopravce objednali. I v tomto případě je nutno zboží pečlivě zabalit pro transport a přiložit vyplněný reklamační formulář. 

Vezměte prosím na vědomí, že i rozbité zboží potřebujeme vrátit, proto jej po zdokumentování nevyhazujte, ale pošlete zpět, jedním z výše uvedených způsobů.